PRISER
ESTIMERET TIMEFORBRUG PR. M2
Udgangspunkt i basal rengøring
1 time - op til 50 m2
1,5 time - 50-90 m2
2 timer - 90-150 m2
2,5 timer - 150-190 m2
3 timer - 190-220 m2
3,5 timer - 220-250 m2
4 timer - 250-300 m2
BASAL RENGØRING (HVERDAGSRENGØRING)
Dette indebærer rengøring af vaskbare, frie overflader, aftørring af køkkenskabe udvendigt, vask af toilet, fjernelse af spindelvæv, støvsugning og gulvvask. Der flyttes ikke på genstande/nips, medmindre andet er aftalt.
HOVEDRENGØRING
Dette er af grovere karakter og tager derfor længere tid. Der bliver gået i dybden, hvor der f.eks. vaskes køleskab, gøres ovnrens, vaskes indeni og udenpå køkkenskabe, rengøring af karme og vaskbare overflader, grundigere vask af toilet/bad (f.eks. afkalkning), fjernelse af spindelvæv, støvsugning og gulvvask. Evt. også indendørs vinduespudsning af lettilgængelige vinduer.
ERHVERVSRENGØRING
Dit pålidelige rengøringsfirma til erhvervskunder. Vores erfarne team vil sørge for, at din virksomhed altid ser præsentabel ud. Uanset om du har brug for regelmæssig rengøring eller en engangsrengøring, kan vi hjælpe dig. Vi tilpasser vores tjenester efter dine specifikke behov og tidsplaner.
Vi tilbyder effektive og professionelle rengøringstjenester til kontorer, butikker og restauranter til en fast pris. Vi er også villige til at forhandle en god pris til vores faste kunder.
Kontakt os i dag og begynde at opleve den forbedrede renlighed og produktivitet, som Borbys Service kan tilbyde dig.

Retningslinger for sygdom, ferie, helligdag ved faste aftaler
-
Længere ferie (1 uge +):
-
Rengøringsfirmaet aflyser automatisk rengøringer, der falder sammen med længere ferie hos rengøringspersonalet. Kunden vil få besked i god tid vedr. planlagte ferier.
-
Kunden skal selv aktivt kontakte rengøringsfirmaet for at høre om muligheden for en erstatningsdag eller få en anden medarbejder, hvis rengøringen aflyses på grund af ferie.
-
-
Helligdage:
-
Rengøringsfirmaet tilbyder normalt ikke rengøring på officielle helligdage.
-
Hvis din rengøringsdag falder på en helligdag, vil rengøringen automatisk blive aflyst.
-
Kunden skal selv aktivt kontakte rengøringsfirmaet for at for at høre om muligheden for en ny rengøringsdag i forbindelse med helligdage.
-
-
Sygdom (rengøringspersonale):
-
Hvis rengøringspersonalet bliver sygt, vil rengøringsfirmaet forsøge at ombooke rengøringen til en anden dag eller anden medarbejder.
-
Hvis ombooking ikke er muligt, vil tiden blive aflyst.
-
-
Sygdom (kunde):
-
Kunden skal informere rengøringsfirmaet hurtigst muligt, hvis de er syge og ønsker at aflyse eller ombooke rengøringen.
-
Det anbefales at give besked mindst 24 timer før den planlagte rengøring.
-
-
Kommunikation:
-
Hold en åben og klar kommunikationslinje med rengøringsfirmaet vedrørende ændringer i planen.
-
Kontakt os allerhelst via mail eller sms
-
-
Forståelse og fleksibilitet:
-
Vær fleksibel og forstående, da sygdom, ferie og helligdage kan påvirke planlægningen af rengøringen.
-
Rengøringsfirmaet vil gøre deres bedste for at imødekomme dine ønsker og behov inden for de givne rammer.
-